Rýchlejšie vybavenie objednávky
Ceny pre verných zákazníkov
Prehľad o vašich objednávkach
Nemáte žiadne položky vo vašom nákupnom košíku.
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY Reling Trnava s.r.o.
Reling Trnava s.r.o. , Osadná 11, 91702 Trnava IČO: 36265365 DIČ: 2021892565 IČ DPH: SK2021892565
Email: reling@reling.sk web: https://reling.sk
Všeobecné obchodné podmienky platné od : 04.05.2022
Obsah
I. DEFINÍCIA POJMOV 3
II. REGISTRÁCIA 4
III. OBJEDNÁVKA 4
IV. STORNOVANIE OBJEDNÁVKY 4
V. PRÁVA A POVINNOSTI 5
VI. PRÁVA A POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO 5
VII. PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÚCEHO 6
VIII. DODACIE PODMIENKY 7
IX. PREVZATIE / VYZDVIHNUTIE TOVARU 7
X. CENY 9
XI. PLATBA 9
XII. ZÁRUKA A SERVIS 10
XIII. SANKCIE A ÚROKY 10
XIV. OSOBNÉ ÚDAJE A ICH OCHRANA 11
XV. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA 12
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
pre nákup prostredníctvom obchodného systému spoločnosti Reling Trnava s.r.o. ,
e-shop : https://reling.sk a osobne na predajnom mieste.
Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú hlavné zásady a princípy obchodných vzťahov
medzi spoločnosťou Reling Trnava s.r.o., ktorá je prevádzkovateľom obchodného systému a
zákazníkmi. Všetky ustanovenia tu uvedené sú platné pokiaľ nie je písomnou zmluvou s
kupujúcim dohodnuté inak.
I. DEFINÍCIA POJMOV
a) Predávajúci
Spoločnosť : Reling Trnava s.r.o.
Sídlo : Osadná 11, 917 02 Trnava
IČO : 36265365
DIČ : 2021892565
IČ DPH : SK2021892565
Spoločnosť je zapísaná v OR SR, Okresného súdu Trnava , odd. Sro, vl. č. 15410/T
Bankové spojenie : Všeobecná úverová banka , Mlynské nivy 1 ,
829 90 Bratislava 25
IBAN : SK69 0200 0000 0027 3004 9155
BIC / SWIFT : SUBASKBX
b) Kupujúci
Fyzická osoba spotrebiteľ, fyzická osoba podnikateľ alebo právnická osoba, ktorá
vstúpila do zmluvného vzťahu so spoločnosťou Reling Trnava s.r.o.
c) Tovar
Produkty , ktoré sa nachádzajú v ponuke spoločnosti Reling Trnava s.r.o.
d) Služby
Poskytovanie konzultačnej, technickej podpory, všetky služby vykonané na základe
požiadaviek kupujúceho, stanovených v objednávke.
e) Kúpna cena tovaru
(ďalej len cena) – cena uvedená pri každom tovare v €. Cena tovaru je konečná.
f) Objednávka
Záväzný vzniknutý právny obchodný vzťah, medzi predávajúcim a kupujúcim, alebo tiež Kúpna
zmluva.
g) Dodacia doba
Doba od odoslania záväznej objednávky po prebranie tovaru kupujúcim, resp.
doručením tovaru na požadovanú adresu.
II. REGISTRÁCIA
Tovar je možné prezerať ihneď po vstupe do e-shopu.
Pre zobrazenie cien alebo nákup tovaru prostredníctvom E-Shopu je potrebné sa zaregistrovať a
pravdivo vyplniť všetky povinné polia.
III. OBJEDNÁVKA
Kupujúci objednáva výrobky a služby predávajúceho uvedené v obchodnom systéme, osobne,
telefonicky alebo písomnou formou (e-mailom alebo poštou).
Kúpna zmluva sa uzatvára na základe objednávky kupujúceho. Každá objednávka musí
obsahovať najmä:
a) meno a priezvisko alebo obchodné meno kupujúceho
b) kontaktnú osobu
c) poštovú a fakturačnú adresu
d) telefónne prípadne faxové číslo
e) IČO, DIČ, IČ DPH
f) presný popis tovaru
g) počet kusov
h) dátum vystavenia objednávky
i) spôsob úhrady
j) spôsob prevzatia tovaru
Predávajúci objednávky vybavuje v poradí, v akom prichádzajú.
Vystavením objednávky sa kupujúci zaväzuje za objednaný tovar zaplatiť kúpnu cenu podľa
podmienok uvedených v objednávke.
Nesplnenie si záväzkov vyplývajúcich z objednávky najneskôr však do 14 dní od vystavenia
riadneho daňového dokladu, faktúry alebo pro forma faktúry sa považuje sa porušenie kúpnej
zmluvy. Kupujúci sa zaväzuje uhradiť všetky nevyhnutné náklady, ktoré predávajúci vynaložil v
súvislosti s vybavovaním objednávky. Predávajúci potvrdí objednávku telefonicky alebo
písomnou formou (e-mailom alebo poštou).
Ak nie je predávajúci schopný vybaviť objednávku okamžite, najneskôr však do 14 dní odo dňa
vystavenia objednávky, upozorní na to telefonicky kupujúceho a dohodne ďalší postup.
IV. STORNOVANIE OBJEDNÁVKY
Objednávku je možné stornovať iba prostredníctvom obchodného systému, telefonicky,
písomnou formou (faxom, e-mailom alebo poštou) alebo osobne.
Potvrdenie stornovania objednávky oznámi predávajúci kupujúcemu písomnou formou (faxom,
e-mailom alebo poštou) alebo osobne.
Stornovať objednávku je možné iba v deň vystavenia objednávky a iba v prípade, že produkty neboli
ešte predávajúcim fakturované a tovar nebol pre kupujúceho objednaný, ak je to pre vybavenie
objednávky potrebné.
V. PRÁVA A POVINNOSTI
V.I. Všeobecne
a) Kupujúci súhlasí a berie na vedomie, že odstúpenie od kúpnej zmluvy písomnou formou
sa v tomto prípade rozumie list o odstúpení od kúpnej zmluvy podpísaný kupujúcim.
b) Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej pri použití komunikačných
prostriedkov na diaľku najmä v nasledujúcich prípadoch:
c) ak ide o zmluvu, ktorej súčasťou je poskytovanie služieb a s ich plnením sa začalo pred
uplynutím lehoty 7 dní od prevzatia plnenia alebo uzatvorenia zmluvy
d) predmetom zmluvy je dodávka tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách
finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho
e) V prípade akceptovania požiadavky kupujúceho na odstúpenie od kúpnej zmluvy po tomto
termíne má predávajúci právo požadovať úhradu vzniknutých nákladov.
VI. PRÁVA A POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO
VI.I. Predávajúci je povinný
a) dodať na základe objednávky potvrdenej predávajúcim kupujúcemu tovar v dohodnutom
množstve, kvalite a termíne a zabaliť ho alebo vybaviť na prepravu spôsobom potrebným
na jeho uchovanie a ochranu
b) zabezpečiť, aby dodaný tovar spĺňal platné právne predpisy SR
c) odovzdať kupujúcemu najneskôr spolu s tovarom v písomnej alebo elektronickej podobe
všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie tovaru a ďalšie doklady predpísané
platnými právnymi predpismi (návody v slovenskom jazyku, záručný list, dodací list,
daňový doklad).
VI.II. Predávajúci má právo
a) na riadne a včasné zaplatenie kúpnej ceny od kupujúceho za dodaný tovar
b) požadovať náhradu škody, vzniknutú zmenou , stornovaním objednávky alebo
neprevzatím dodaného tovaru
c) Predávajúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak objednaný tovar nie je možné dodať
z dôvodu jeho nedostatku na trhu. Predávajúci má právo odstúpiť od zmluvy, ak príde k
závažnému porušeniu záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy druhou zmluvnou stranou.
d) Predávajúci má právo odstúpiť od zmluvy, ak prišlo k závažnému porušeniu záväzkov
vyplývajúcich z predchádzajúcich kúpnych zmlúv druhou zmluvnou stranou. Za závažné
porušenie sa považuje také porušenie, pri ktorého existencii v čase uzatvárania zmluvy, by
druhá zmluvná strana nemala záujem na jej uzatvorení.
VII. PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÚCEHO
VII.I. Kupujúci je povinný
a) prevziať zakúpený alebo objednaný tovar
b) zaplatiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu v dohodnutej lehote splatnosti vrátane
nákladov na doručenie tovaru
c) nepoškodzovať dobré obchodné meno predávajúceho
d) potvrdiť v dodacom liste prevzatie tovaru svojím podpisom alebo podpisom ním
poverenej osoby
VII.II. Kupujúci má právo
a) na dodanie tovaru v množstve, kvalite, termíne a mieste dohodnutom zmluvnými
stranami v záväznom akceptovaní objednávky
b) Kupujúci má právo stornovať objednávku bez poplatku, a to iba v deň vystavenia
objednávky a v prípade, že produkty neboli ešte predávajúcim fakturované a tovar nebol
pre kupujúceho objednaný, ak je to pre vybavenie objednávky potrebné. Ak tak kupujúci
nespraví v stanovenej lehote, je objednávka po overení predávajúcim považovaná za
záväznú. Toto ustanovenie nie je pre predávajúceho záväzné v prípade, že výrobca
prestane dodávať daný produkt alebo uvedie na trh nové verzie produktov.
c) Kupujúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak objednaný tovar nie je možné dodať z
dôvodu jeho nedostatku na trhu. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy, ak príde k
závažnému porušeniu záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy druhou zmluvnou stranou.
Za závažné porušenie sa považuje také porušenie, pri ktorého existencii v čase uzatvárania
zmluvy, by druhá zmluvná strana nemala záujem na jej uzatvorení.
d) Ak sa jedná o kúpnu zmluvu, ktorá bola uzavretá pri použití komunikačných prostriedkov
na diaľku a zásielka bola takisto na diaľku preberaná, je kupujúci fyzická osoba spotrebiteľ
oprávnený písomne od zmluvy odstúpiť do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru alebo
uzatvorenia kúpnej zmluvy. Odstúpenie od kúpnej zmluvy, musí obsahovať všetky údaje
slúžiace k identifikácii tovaru, a kupujúceho a musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené
spolu s tovarom vrátane kompletného príslušenstva do sídla predávajúceho.
e) Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom
na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.
f) Spotrebiteľ má právo sa obrátiť na orgán dozoru alebo dohľadu, ktorým je Slovenská
obchodná Inšpekcia, Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Trnave,
Pekárska 23, 91701 Trnava
VIII. DODACIE PODMIENKY
a) Tovar je predávaný podľa vystavených vzorov, katalógov, typových listov a vzorkovníkov
predávajúceho umiestnených na internetovej stránke elektronického obchodu
predávajúceho.
b) Predávajúci je povinný objednávku kupujúceho splniť a tovar dodať kupujúcemu v lehote
do 30 dní od dodania tovaru dodávateľom alebo výrobcom tovaru predávajúcemu.
c) Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré je uvedené v objednávke.
d) V prípade, ak dôjde k omeškaniu dodania tovaru zo strany predávajúceho, predávajúci je
oprávnený jednostranne predĺžiť lehotu na dodanie tovaru, a to aj opakovane, o čom
predávajúci upovedomí kupujúceho.
IX. PREVZATIE / VYZDVIHNUTIE TOVARU
a) V prípade, ak kupujúci tovar neprevezme do 7 dní po uplynutí lehoty uvedenej v kúpnej
zmluve, záväznej akceptácii objednávky alebo jednostranne predĺženej predávajúcim, je
predávajúci oprávnený účtovať kupujúcemu skladné vo výške 5 % z ceny tovaru za každý
deň uskladnenia.
b) Po uplynutí 14 dní odo dňa, keď bol kupujúci povinný tovar prevziať, je predávajúci
oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar tretej osobe.
c) Po predaní dohodnutého tovaru tretej osobe sa záloha za dohodnutý tovar zaplatená
kupujúcim započíta, ktorú je povinný kupujúci zaplatiť predávajúcemu, ak táto záloha bola
zaplatená.
d) Predávajúci má naďalej právo požadovať poplatok za uskladnenie, maximálne však 50% z
celkovej sumy tovaru.
e) Predávajúci je oprávnený vyzvať kupujúceho na prevzatie tovaru pred uplynutím lehoty
dohodnutej v kúpnej zmluve.
f) Váha, rozmery a ostatné údaje o tovare obsiahnuté v katalógoch, prospektoch a iných
písomnostiach predávajúceho umiestnenými na internetovej stránke elektronického
obchodu predávajúceho sú nezáväznými údajmi, ak nie je tento tovar predávaný práve na
základe týchto veličín
g) V prípade, ak predávajúci dopraví tovar kupujúcemu na miesto určené v kúpnej zmluve
kupujúcim, kupujúci je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala
osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru uvedeného
v kúpnej zmluve a podpísať dodací list.
h) Ak bude potrebné dodávku tovaru opakovať z dôvodu neprítomnosti kupujúceho na
mieste určenom v kúpnej zmluve, všetky náklady s tým vzniknuté hradí kupujúci, a to
najmä opakované dodanie tovaru na miesto určenia v kúpnej zmluve a skladné vo výške uvedenej
v bode IX.a,d) tohto článku týchto všeobecných obchodných podmienok.
i) Tovar sa považuje za dodaný okamihom doručenia tovaru na adresu uvedenú v
objednávke a prevzatý okamihom fyzického prevzatia tovaru kupujúcim, resp. jeho
oprávneným zástupcom alebo odmietnutím prevzatia tovaru, ktoré dopravca vyznačí v
protokole o doručení a odovzdaní tovaru.
j) Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal hneď po doručení.
V prípade, že kupujúci zistí, že tovar alebo aj obal tovaru je mechanicky poškodený, je
povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav
tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru je povinný kupujúci vyhotoviť záznam
o rozsahu a povahe poškodenia tovaru.
k) Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže následne
predávajúci poskytnúť odstránenie vady tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade
neodstrániteľných vád tovaru dodať kupujúcemu nový tovar.
l) Kupujúci je oprávnený v prípade nedodania tovaru predávajúcim v lehote uvedenej
v objednávke odstúpiť od kúpnej zmluvy a predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu už
zaplatenú časť kúpnej ceny v lehote 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy
bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho určený kupujúcim.
a) Tovar
X. CENY
Ceny uvedené v obchodnom systéme platia výhradne pre nákup prostredníctvom obchodného
systému, ak sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak. Súčasťou ceny tovaru nie je
poradenská činnosť, dopravné ani žiadne iné náklady pokiaľ to nie je uvedené v popise produktu.
Cena tovaru je určovaná podľa platného cenníka. Spoločnosť Reling Trnava s.r.o. si vyhradzuje
právo zmeny cien tovaru bez predchádzajúceho upozornenia.
b) Preprava
Spôsob prevzatia alebo prepravy tovaru si zákazník vyberá samostatne, a to nasledovne:
Rozvoz RELING rozvoz iba pre zmluvných zákazníkov
Prepravná služba GLS
* Možnosti zvoliť si prepravcu v e-shop nákupnom systéme sa môžu líšiť a nemusí byť
dopravca k dispozícii. Pravidelne preskúmavame ceny prepravcov a spoľahlivosť doručenia
a vyberáme tú najvýhodnejšiu prepravu pre zákazníkov.
XI. PLATBA
Spôsob platby tovaru si zákazník vyberá samostatne, a to nasledovne:
a) Na predajni
- Platba kartou
- Platba v hotovosti
Po dohode s predávajúcim :
- Platba na predfaktúru
- Platba na faktúru
- Platba na zbernú faktúru
b) V e-shope
- Platba kartou
- Platba prevodom
- Platba elektronickým kartovým systémom GOPAY
Po dohode s predávajúcim :
- Platba na predfaktúru
- Platba na faktúru
- Platba na zbernú faktúru
XII. ZÁRUKA A SERVIS
a) Záručná doba pri nových výrobkoch je minimálne 24 mesiacov a vzťahuje sa na kúpnu
zmluvu uzatvorenú s fyzickou osobou spotrebiteľom. Spotrebiteľom je osoba, ktorá pri
uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej
alebo inej podnikateľskej činnosti.
b) Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený u predávajúceho.
c) Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný doručiť reklamovaný tovar čistý, mechanicky
nepoškodený v originálnom balení , ak toto bolenie je originálne úložné balenie napr.
plastový box, prepravka, kufrík atd. ,vrátane manuálov a záručného listu alebo faktúry
predávajúcemu.
d) Pri uplatnení záruky sa kupujúci riadi pokynmi uvedenými v záručnom liste, prípadne
kontaktuje predávajúceho pre spresnenie uplatnenia reklamácie.
Oprávnená záručná reklamácia je bezplatná.
Pri neoprávnenej reklamácii je kupujúci povinný uhradiť náklady vzniknuté riešením
tejto reklamácie.
a) Nedodržanie splatnosti
XIII. SANKCIE A ÚROKY
Predávajúci si má právo účtovať úrok z omeškanie platby penále vo výške 0.05 % z omeškanej
sumy za každý deň omeškania.
b) Upomienka
Predávajúci má právo účtovať sumu 5 EUR za každú upomienku, odoslanú kupujúcemu, ktorý sa
omeškal s platbou
c) Výzva
Predávajúci má právo účtovať 0,05% z fakturovanej sumy za každú výzvu na úhradu , odoslanú
kupujúcemu, ktorý sa omeškal s platbou.
d) Pokus o zmier
Predávajúci má právo účtovať sumu podľa vynaložených skutočných nákladov za každý pokus o
zmier, odoslaný kupujúcemu, ktorý sa omeškal s platbou (v sume budú započítané náklady na
právne zastúpenie)
e) Súdny spor
Predávajúci má právo žalovať dlžníka na súde a domáhať sa vyplatenia všetkých pohľadávok a aj
všetkých trov súdneho konania a právneho zastúpenia.
f) Predaj pohľadávky
Predávajúci má právo predať pohľadávku tretej strane
XIV. OSOBNÉ ÚDAJE A ICH OCHRANA
a) Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je fyzickou osobou je povinný oznámiť
predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, rodné
číslo, číslo telefónu a mailovú adresu
b) Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je právnickou osobou je povinný
oznámiť predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO,DIČ,
IČ DPH, číslo telefónu a mailovú adresu.
c) Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle ust. § 7 ods. 1 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane
osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby predávajúci spracoval a uschovával
jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri
činnosti predávajúceho a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch.
d) Kupujúci zároveň poskytuje predávajúcemu svoj súhlas s poskytnutím osobných údajov
inej osobe a cezhraničným prenosom osobných údajov i do tretích krajín (akýchkoľvek
krajín v rámci Európskej únii a krajín tzv. bezpečného prístavu) za účelom naplnenia kúpnej
zmluvy.
e) Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať
v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
f) Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním
osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v
lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu.
g) Kupujúci odoslaním objednávky vyjadruje svoj súhlas s tým, aby mu predávajúci zasielal
správy o činnosti, ponukách a akciách predávajúceho bez predchádzajúcej žiadosti
kupujúceho na zaslanie takýchto správ.
Presné znenie Zásad ochrany osobných údajov – GDPR nájdete:
1. Webová stránka https://www.reling.sk záložka GDPR
2. Výveska v sídle Reling Trnava s.r.o.
Spracovanie osobných údajov prebieha v súladu s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady
(EÚ) 2016/679 zo dňa 27. 4. 2016 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním
osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (ďalej len
„Nariadení"), zákona o spracovaní osobných údajov a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane
osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonom v platnom znení.
XV. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
a) Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok.
Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto všeobecných obchodných podmienkach
je splnená umiestnením na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho
a v predajni predávajúceho.
b) V prípade, ak je kúpna zmluva uzatvorená v písomnej forme, akákoľvek jej zmena musí
mať písomnú formu.
c) V prípade pochybností sa zmluvné strany dohodli, že za dobu používania sa považuje doba
od doručenia tovaru kupujúcemu podľa bodu IX.i) týchto všeobecných obchodných
podmienok do dňa doručenia tovaru predávajúcemu podľa bodu XII.c) týchto
všeobecných obchodných podmienok.
d) Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú
príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Zákona, zákona č. 22/2004 Z.z. o
elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole
vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých
zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov a Zákona o ochrane
spotrebiteľa pri zásielkovom predaji. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na orgán dozoru
alebo dohľadu, ktorým je Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát Slovenskej
obchodnej inšpekcie so sídlom v Trnave pre Trnavský kraj, Pekárska 23, 91701 Trnava.
e) Riešenie sporov : pred uzavretím zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo
prevádzkových priestorov predávajúceho alebo ak sa zmluva uzatvára na základe
objednávky spotrebiteľa, predávajúci uvádza, že riešenie sporov je možné podaním na
Všeobecný súd alebo spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia
sporu prostredníctvom odkazu ec.europa.eu - riešenie sporov online.
f) Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu uzavretím
kúpnej zmluvy.
g) Kupujúci zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto všeobecné obchodné podmienky
prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí